دار بزن خاطرات کسی که تو را دور زد
دار بزن خاطرات کسی که تو را دور زد




ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : زندگیمی
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ : ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ !








برای بعضی از آدمها محبت
 مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه ؛ نمی فهمنش !









زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم
 اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است !









به سلامتیه کسی که ما رو گذاشت ذخیره و دیگران رو بازی داد !









خیانت دقیقا شبیه دود سیگار است …
تنها لحظه ای جلوی چشمانت را تار میکند ولی بویش تا مدتها بر تنت می ماند !









چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او …









مهم نیست چند سالته ، وقتی یاد گرفتی 
جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی بهت میگن “آدم”










اسباب بازی هایش را جمع کردم ، ماتم برد وقتی دلم را میان آنها دیدم !









من بازمانده ی غذا را نمی خورم چه برسد به بازمانده ی احساس ، پس برو …









همیشه یادمون باشه از اومدن یکی توی زندگیمون ذوق مرگ نشیم 
تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت دق مرگ نشیم 













مشترک مورد نظر این روزهایت کیست
 که دیگر در دسترس بودن و نبودن من برایت مهم نیست ؟













سریع ترین نقاشی بودی که دیدم ، 
در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کردی !














تمام غصه هایی را که برایت خوردم بالا می آورم ؛ طعم بیهودگی میداد …








دلش دل نبود که ، لامصب ژله بود … برا همه میلرزید !











لعنتی
میگفت تا ابد تنهایت نمیگذارم چه زود ابدش عفو شد




[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:8 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 1090 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<